טרקלין חשמל - לוגו

תקנון מועדון לקוחות טרקלין חשמל בע"מ

מועדון הלקוחות של טרקלין חשמל בע"מ ("טרקלין חשמל"), הנו מועדון ללקוחות טרקלין חשמל שהוקם במטרה להעניק לחברי המועדון עדכונים, מידע והטבות שונות.

תקנון זה נועד להסדיר את התנאים על פיהם יתנהל מועדון הלקוחות של טרקלין חשמל.

1. הגדרות

1.1   "האתר" – אתר האינטרנט של טרקלין חשמל.

1.2   "הטבות" - כהגדרתן בתקנה 3.1 לתקנון.

1.3   "המועדון" - מועדון הלקוחות של טרקלין חשמל.

1.4   "התקנון" – הנו תקנון מועדון זה, לרבות מדיניות הפרטיות מהווה חלק בלתי נפרד הימנו.

1.5   "חבר מועדון" - מי שהצטרף לחברות במועדון בהתאם לתקנה 2 לתקנון.

1.6   "טופס ההרשמה" - טופס הרשמה למועדון, לרבות טופס דיגיטלי, בנוסח שיעודכן מעת לעת על ידי המועדון.

1.7   "מדיניות הפרטיות" – מדיניות הפרטיות של טרקלין חשמל, כפי שתשתנה מעת לעת ותעודכן בהתאם

1.8   "פרטי חבר המועדון" - כהגדרתם בתקנה 7.1 לתקנון.

1.9   "תקופת החברות" – תקופת חברותו במועדון של כל חבר מועדון.

 

2. הצטרפות למועדון

2.1   ההרשמה למועדון מוגבלת ללקוחות מעל גיל 18, שהינם לקוחות פרטיים בלבד, לצורך שימוש שעיקרו אישי, ביתי או משפחתי ואינה מיועדת ללקוחות עסקיים.

2.2   ההרשמה למועדון תעשה באמצעות מילוי ומסירה של טופס הרשמה למועדון (באתר או בכל אחת מחנויות טרקלין חשמל), בנוסח כפי שיקבע על ידי טרקלין חשמל מעת לעת.

2.3   טרקלין חשמל תהיה רשאית לדחות בקשה להצטרף למועדון, מכל סיבה שהיא, על פי שיקול דעתם הבלעדי ומבלי שתחול עליהם החובה לנמק את סירובם.

2.4   קבלה לחברות במועדון תהיה מותנת בהסכמת חבר המועדון לכל תנאי התקנון, לרבות מדיניות הפרטיות. מוסכם כי מילוי טופס ההרשמה ומסירתו כאמור לעיל, מהווה הסכמה של מי שמבקש להיות חבר במועדון לכל הוראות התקנון, כפי שישתנה מעת לעת.

2.5   חבר מועדון מחויב לעדכן את המועדון בכל שינוי שיחול באיזה מפרטיו האישיים המפורטים בטופס ההרשמה, ובכלל זה בכתובת הדואר האלקטרונית שלו, בין היתר על מנת לאפשר את המשך הקשר הרציף בין המועדון לבין חבר המועדון. המועדון לא יהיה אחראי לאי קבלת הטבה, דיוור, עדכון או הודעה בקשר עם המועדון בגין אי עדכון הפרטים כאמור.

 

3. הטבות לחברי המועדון

3.1   במסגרת המועדון, חברי המועדון יהיו זכאים לקבל את ההטבות הבאות (ביחד: "ההטבות"): 
(א) קבלת עדכונים תקופתיים באמצעות הדואר האלקטרוני, מסרונים או בכל אמצעי אחר שטרקלין תמצא לנכון, בקשר למוצרים שייבחרו ע"י טרקלין חשמל, להטבות של המועדון ולמבצעים ייחודיים לחברי המועדון; (ב) צבירת "טרקליקים" בהתאם להוראות תקנון זה; (ג) זכאות ליהנות ממבצעים ייחודיים לחברי המועדון שיתקיימו בחנויות טרקלין מעת לעת, ובכלל זה מבצעים שיכללו תשלום חלקי ב"טרקליקים"; (ג) הטבות שונות נוספות שטרקלין תחליט להעניק לחברי המועדון. מובהר כי כמות, תנאי וטיב ההטבות נתונים לשיקול דעתה של טרקלין והיא אינה מתחייבת באופן כלשהו לכמות או לטיב ההטבות.

3.2   מימוש הטבה כלשהי באתר ו/או בחנויות טרקלין חשמל יעשה כנגד הצגת תעודת הזהות של חבר המועדון ובכפוף לתנאים הבאים במצטבר: (א) מועד התוקף של אותה הטבה טרם חלף; (ב) המוצר שלגביו ניתנת ההטבה נמצא במלאי; וכן (ג) חברותו של חבר המועדון הייתה בתוקף במועד מתן ההטבה ובמועד מימושה.

3.3   יובהר כי כל רכישה של פריט ממבצעי המועדון תעשה באמצעות תשלום במזומן או בכרטיס אשראי רגיל בלבד ולא יתקבל תשלום בכל אמצעי תשלום אחר (לרבות, ומבלי לגרוע, כרטיסי אשראי של מועדונים המקנים הנחה ברשת טרקלין, תווי קניה, כרטיסי חיוב מיוחדים, כרטיסים נטענים, כרטיסי הנחה ו/או מבצע כלשהם ולרבות כאלה המקנים זכות לכפל הנחות). בהצטרפותו למועדון, מוותר בזאת חבר המועדון על כל זכות לרכוש מוצרים במסגרת ההטבות באמצעי תשלום שאינו אחד מהמפורטים לעיל.

3.4   יתכן שחלק מההטבות יפנו את חברי המועדון המעוניינים במימושן אל ספקים חיצוניים לטרקלין חשמל. הבהרה על כך תובא בגוף ההטבה ובמקרים אלה, האחריות על מתן ו/או מימוש ההטבה ו/או איכות המוצר ו/או השירות נשוא ההטבה, תחול במלואה ובאופן בלעדי אותם ספקים חיצוניים.

3.5   טרקלין חשמל תהיה רשאית להחליט שמימוש חלק מההטבות יעשה באמצעות קופונים, שישלחו לחברי המועדון בדואר האלקטרוני או באמצעות SMS/MMS למספר הטלפון הסלולארי של חברי המועדון, לפי שיקול דעת טרקלין חשמל. מימוש הקופונים כאמור יתבצע באמצעות הצגת עותק מודפס של הקופונים או באמצעות הצגת הודעת SMS/MMS המכילה את הקופונים (במידה והקופונים ישלחו לדואר האלקטרוני של חברי המועדון, האחריות להעברת הקופונים מהדואר האלקטרוני למכשיר הנייד מוטלת על חברי המועדון) בחנויות טרקלין חשמל. יובהר כי קופון שלא מומש עד למועד סיום התוקף שלו לא יהיה תקף ולא יהיה ניתן לממשו לאחר מועד זה, וחבר המועדון לא יהיה זכאי לקופון חלופי ו/או לתמורה כלשהי בגינו.

3.6   ההטבות הינן אישיות לחבר המועדון ואינן ניתנות להעברה, המחאה, שיעבוד, מכירה, הסבה, המרה, החלפה וכיו"ב.

3.7   טרקלין חשמל איננה מחויבת להציע את כלל לכל חברי המועדון, והיא יכולה לבחור לפי שיקול דעתה הבלעדי לכוון הטבה כזו או אחרת לפלח מסוים של חברים (למשל הטבות לחברות (נשים) במועדון הלקוחות בלבד, לקראת יום האשה הבינ"ל וכיו"ב).

3.8   בכפוף להוראות כל דין, טרקלין חשמל שומרת לעצמה את הזכות להוסיף, לגרוע ולשנות את ההטבות ו/או את מחיריהן ו/או עלותן ו/או להציע הטבה חלופית, בכל עת, על פי שיקול דעתה הבלעדי, לרבות  לאחר מסירתן לחברי המועדון ו/או תוך כדי תקופת מימוש ההטבות.

3.9   טרקלין חשמל שומרת לעצמה הזכות להודיע על הפסקת פעילות המועדון בכל עת, לפי שיקול דעתה הבלעדי, בהודעה של 30 (שלושים) ימים מראש, וזאת מבלי לפגוע בהטבות ו/או בקופונים אשר הוקנו לחברי המועדון עד למועד הפסקת פעילות המועדון. במקרה של הפסקת פעילות המועדון כאמור: (א) תינתן לחברי המועדון האפשרות לנצל ההטבות והקופונים שבידם כל עוד הם בתוקף על פי הרשום עליהם ובהתאם להוראות הדין; (ב) לא יהיו לחברי המועדון כל טענות בגין הפסקת פעילות המועדון.

 

4. "טרקליקים"

4.1   כל חבר מועדן יהיה רשאי לצבור "טרקליקים" כמפורט להלן ולעשות בהם שימוש, בכפוף להוראות תקנון זה, לשם מימוש הטבות שתכלולנה שימוש ב"טרקליקים" ("הטבות טרקליקים"). למען הסר ספק, מובהר כי ה"טרקליקים" אינם שווי כסף ושימוש בהם יעשה אך ורק לשם מימוש הטבות טרקליקים, בהתאם לתנאי ההטבות כאמור, כפי שיקבעו מעת לעת על ידי טרקלין חשמל. 

4.2   עם אישור הצטרפותו למועדון, יקבל כל חבר מועדון 100 "טרקליקים".

 4.3   כל קניה באתר ו/או בחנויות טרקלין תזכה את הלקוח בטרקליקים לפי המפתח הבא:

 מוצרים עד 99 ₪ מחיר מק"ט – 1 טרקליק

מוצרים בין 100-199 ₪ מחיר מק"ט -2 טרקליקים

מוצרים בין 200-299 ₪ מחיר מק"ט -3 טרקליקים

מוצרים בין 300-399 ₪ מחיר מק"ט -4 טרקליקים

מוצרים בין 400-499 ₪ מחיר מק"ט -5 טרקליקים

מוצרים בין 500-999 ₪ מחיר מק"ט -8 טרקליקים

מוצרים בין 1000-1999 ₪ מחיר מק"ט -10 טרקליקים

מוצרים בין 2000-2999 ₪ מחיר מק"ט -20 טרקליקים

מוצרים בין 3000-3999 ₪ מחיר מק"ט -30 טרקליקים

מוצרים בין 4000-4999 ₪ מחיר מק"ט -40 טרקליקים

מוצרים בין 5000-9999 ₪ מחיר מק"ט -50 טרקליקים

מוצרים ב- 10000 ₪ ומעלה מחיר מק"ט -100 טרקליקים

מוצרי עודפים אינם משתתפים בצבירת הטרקליקים.

4.4   טרקלין תהיה רשאית, מעת לעת ועל פי שיקול דעתה הבלעדי, להעניק "טרקליקים" נוספים למי מחברי המועדון.

4.5   חבר מועדון לא יהיה חייב לעשות שימוש ב"טרקליקים" שייצברו על ידו, אך לא יהיה זכאי לכל זכות אחרת ו/או לפיצוי כספי כלשהו אם יבחר שלא לממשם בתנאים כאמור בתקנון.

4.6   סך "הטרקליקים" שצבר חבר מועדון יהיה בהתאם לרישומי טרקלין חשמל. חבר מועדון שנפגע, לטענתו, מסך "הטרקליקים" שצבר, רשאי להעלות את טענותיו בכתב לטרקלין חשמל. החלטת טרקלין חשמל תינתן לחבר המועדון תוך 30 ימי עסקים מיום קבלת פניית חבר המועדון בכתב, והיא תהיה סופית ומוחלטת.

 

5. סיום וביטול חברות

5.1   מבלי לגרוע מהוראות כל דין, חבר מועדון יהיה זכאי לבטל את חברותו במועדון בכל עת בהודעה בכתב שימסור למועדון. הביטול בפועל ייעשה בתוך שלושה (3) ימי עסקים מיום שהודעת הביטול התקבלה אצל טרקלים חשמל.

5.2   טרקלין חשמל תהיה רשאית, לפי שיקול דעתה הבלעדי, לשלול מחבר מועדון את חברותו במועדון ו/או לשלול ממנו הזכות לקבל את ההטבות כולן או חלקן, באופן מיידי, אם ביחס לאותו חבר מועדון יתעורר חשד אצל טרקלין חשמל כי (א) חבר המועדון הפר או לא עמד בתנאי מן התנאים המפורטים בתקנון ו/או כי חבר המועדון פעל באופן המפר את הדין או המזיק לאינטרסים של חבר מועדון אחר ו/או המועדון ו/או מי מטעמו. לחבר המועדון לא יהיו כל טענות כנגד טרקלין חשמל בקשר עם האמור לעיל.

5.3   במקרה של סיום או ביטול חברות במועדון מכל סיבה, לא יהיה חבר המועדון זכאי להטבות ו/או לזכויות הניתנות לחברי המועדון, לרבות הטבות ו/או "טרקליקים" שצבר עד מועד הפסקת החברות במועדון.

 

 6.  קניין רוחני

טרקלין חשמל הינה בעלת מלוא הזכויות מכל סוג ומין בקשר למועדון ולאתר ולתכניהם, לרבות מוניטין, סמליל, כל סימן מסחרי ושם מסחרי, בין אם רשומים ובין אם לאו, וכל זכות דומה אחרת. חברי המועדון אינם רשאים להעתיק ו/או לפרסם ו/או להפיץ ו/או לעשות כל שימוש אחר בזכויות כאמור ללא הסכמת טרקלין חשמל בכתב ומראש.

 

7.  מדיניות פרטיות, מאגר מידע ודיוור ישיר

7.1   הפרטים האישיים שיימסרו על ידי כל אחד מחברי המועדון במסגרת מילוי טופס ההרשמה והשימוש באתר וכן הפרטים שייקלטו על ידי מערכות טרקלין חשמל בגין פעילות, לרבות רכישות שיבצע חבר המועדון ("פרטי חבר המועדון"), יהיו כפופים למדיניות הפרטיות של טרקלין חשמל .

7.2   שימוש בפרטים ו/או במידע על פי הוראות מדיניות הפרטיות, לא ייחשב כפגיעה בפרטיות, וכל חבר מועדון מוותר בזאת על כל טענה בגין שימוש ו/או בעלות במידע כאמור, לרבות ויתור על כל טענה על פי חוק הגנת הפרטיות, תשמ"א 1981.

7.3   חברי המועדון מאשרים שידוע להם שלא חלה עליהם חובה חוקית למסור את פרטי חבר המועדון וכי מסירת המידע הנ"ל נעשית מרצונם החופשי ובהסכמתם. חברי המועדון מסכימים בזאת באופן מפורש לשימוש האמור לעיל בפרטי חבר המועדון ומאשרים כי השימוש בהם לא ייחשב כפגיעה בפרטיות ולא יזכה אותם בכל סעד ו/או פיצוי כלשהו.

7.4    חבר מועדון שמבקש שלא לקבל פניות באמצעות דיוור ישיר; יודיעו על כך בכתב לטרקלין חשמל, ובמקרה זה טרקלין חשמל תפעל בהתאם להוראת חבר המועדון. יודגש כי טרקלין חשמל תהיה רשאית להפסיק את חברותו במועדון של חבר מועדון שמסר הודעה כאמור.

 

8.  אחריות

8.1   טרקלין חשמל ו/או מי מטעמה לא יישאו בכל אחריות שהיא, מכל מין וסוג, בקשר למימוש ו/או אי מימוש /ואו השימוש בהטבות ו/או בקשר לנזק כלשהו, עקיף, תוצאתי או נסיבתי, אשר יגרם לחבר המועדון או לצד שלישי כלשהו בקשר עם המועדון ו/או ההטבות, לרבות אבדן רווחים, אבדן הזדמנות עסקית, אבדן מוניטין, ירידת ערך וכיו"ב.

8.2   טרקלין חשמל אינה מתחייבת כי האתר ו/או המועדון לא ייסגרו ו/או כי הפעילות בהם לא תופסק באופן זמני או קבוע ו/או תשתנה, והיא שומרת לעצמה את הזכות לעשות כן בכל עת, בכפוף להוראות הדין.

8.3   טרקלין ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים באופן כלשהו לכל תקלה ו/או איחור ו/או שיבוש במועדון ו/או באתר, לרבות ומבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל, בקווי בזק ו/או במערכות האינטרנט ו/או ברשתות הסלולר, אשר יגרמו מכל סיבה שהיא, שאינה תלויה בהם, בין היתר ומבלי לגרוע מכלליות האמור מחמת כוח עליון ו/או מחמת אירועים שאינם בשליטתם, ואלו לא יחשבו כהפרה של תקנון זה ולא יזכו את חבר המועדון בכל סעד ו/או זכות.

8.4   רשתות תקשורת, מחשבים, שרתים ואתרי אינטרנט חשופים להתקפות וניסיונות פריצה מצד גורמים שונים. טרקלין חשמל נוקטת במספר אמצעי אבטחה על מנת לשמור על פרטיות פרטי חבר המועדון, אולם על חברי המועדון לדעת כי לא ניתן להבטיח זאת לחלוטין וייתכנו פריצות אבטחה וחדירות למידע. טרקלין אינה מתחייבת שהשירותים והמידע באתר ובשרתי המועדון (או בשרתי צד שלישי המאחסן אותם) יהיו חסינים באופן מוחלט מפני גישה בלתי-מורשית למידע המאוחסן בהם. בהתאם, בגלישה באתר, בהרשמה ובהעלאת תוכן ו/או מידע, חברי המועדון משחררים את טרקלין חשמל ו/או מי מטעמה מאחריות לכל נזק שייגרם להם ו/או למי מטעמם עקב התקפות, ניסיונות פריצה וחדירות למידע כאמור ומוותרים על כל טענה כנגד טרקלין חשמל ו/או מי מטעמה בקשר לכך. 

 

9. דרכי מסירת הודעות

9.1   מסירת הודעות לחברי המועדון, בכל דבר ועניין תעשה באופן ובדרך שייקבעו על ידי טרקלין חשמל על ידי טרקלין חשמל, לפי שיקול דעתם הבלעדי. מבלי לגרוע מהאמור, פרסום בסניפי טרקלין חשמל ו/או באמצעי תקשורת ארצי כלשהו ו/או באמצעות דיוור ישיר ו/או באתר האינטרנט של טרקלין חשמל, ייחשב כמסירת הודעה לחברי המועדון ולחברי המועדון לא תהיינה טענה ו/או דרישה בגין כך ו/או טענה לאי ידיעה אודות תוכן ההודעה.

9.2   מסירת הודעות מחברי המועדון למועדון ו/או לטרקלין חשמל, בכל דבר ועניין, ייעשו באמצעות פנייה לשירות הלקוחות באמצעות דואר אלקטרוני:   sherut@traklin.co.il או בטלפון: 1700505020 שעות פעילות שירות הלקוחות: ימים א'-ה'  בין השעות 08:30-17:00. (ללא ערבי חג, חגים, שבתות וימי שבתון).

 

10.  כללי

10.1       אין בהוראות תקנון זה כדי לגרוע באופן כלשהו מהוראות תקנון האתר בכל הנוגע לשימוש באתר.

10.2       טרקלין חשמל שומרת לעצמה את הזכות להוסיף, לשנות, לגרוע ולהחליף בכל עת את הוראות התקנון, כולן או חלקן, וזאת ללא כל הודעה מוקדמת ועל פי שיקול דעתה הבלעדי והמוחלט. התקנון המעודכן יחייב החל ממועד פרסומו באתר.

10.3       טרקלין חשמל תהיה רשאית, לפי שיקול דעתה הבלעדי והמוחלט, לשנות את שם המועדון, סמלי המועדון וכיוצ"ב בכל עת. 

10.4       בכל מקרה של סתירה ו/או אי התאמה כלשהי בין הוראות תקנון זה לפרסומים אחרים כלשהם בקשר למועדון, לרבות אך מבלי לגרוע פרסומים באמצעי התקשורת, תגברנה הוראות תקנון זה לכל דבר ועניין. האמור לעיל לא יחול על עדכונים שהמועדון יערוך בתקנון, אשר יגברו על הוראות התקנון הלא מעודכנות.

10.5       טרקלין חשמל תהיה רשאית לנהל את המועדון ו/או כל חלק מפעילותו, באמצעות צד שלישי, ולחברי המועדון לא תהיה כל טענה כלפי טרקלין חשמל בעניין זה.

10.6       כל ויתור ו/או פעולה ו/או העדר פעולה של טרקלין חשמל לטובת חבר המועדון בניגוד לאמור בתקנון, תהיה לפנים משורת הדין בלבד ולא תשמש או תיחשב כויתור של טרקלין חשמל על האמור בתקנון זה.

10.7       האמור בתקנון זה נכתב בלשון זכר לשם הנוחות בלבד ומופנה לנשים וגברים כאחד.

10.8       מקום השיפוט הייחודי והבלעדי בגין כל עניין הנובע מהשימוש באתר, הוא אך ורק בבתי המשפט המוסמכים בתל אביב ועל השימוש באתר יחולו אך ורק דיני מדינת ישראל.

לברורים ושאלות בכל עניין הנוגע למועדון ניתן לפנות לשירות הלקוחות של טרקלין חשמל כאמור בתקנה 9.2 לעיל.