טרקלין חשמל - לוגו

מקרר לזוגות צעירים

אם תבדקו את הקטלוגים של יצרני מקררים, סביר להניח שלא תוכלו למצוא דגמים המיועדים באופן ספציפי לזוגות צעירים, אבל בהחלט תוכלו למצוא דגמים שמתאימים יותר לזוגות צעירים מאשר למשל לפרטיים, לבתי עסק ולבטח למשפחות. מה הופך מקרר לזוגות צעירים לכזה ואיך זה אמור להשפיע על הבחירה שלכם במקרר חדש? על כך תוכלו לקרוא ממש כאן בשורות הבאות.
מקרר לזוגות צעירים

מקרר לזוגות צעירים – איזה מקרר מתאים?

 

גודל, שטח וצריכת חשמל

 
איך שלא נסובב את זה, קיים קשר ישיר והדוק בין גודל המשפחה ושטח המבנה ובין גודל המקרר. ככל שהמשפחה גדולה יותר, כך נדרש שטח אחסון גדול יותר בתנאי קירור וכך נדרש גם מקרר גדול יותר. זוג צעיר הוא למעשה מבנה משפחתי בן שתי נפשות בלבד ובהתאם לכך גם גודל מקרר קטן יחסית. לכאורה, מה אכפת לכם לקנות מקרר ענק, גם אם אתם רק זוג צעיר בן שתי נפשות? ובכן, מקרר גדול עולה לכם בשטח ולרוב, דירות של זוגות צעירים אינן נהנות משטח פנוי מיותר. מקרר גדול גם צורך הרבה יותר חשמל מאשר מקרר קטן ואין שום סיבה שתשלמו חשמל על קירור של אוויר בתוך חלל מקרר שיהיה ברובו ריק. לבסוף, ישנו גם העניין של תחושה ואווירה – אתם לא רוצים מקרר שנראה כל הזמן ריק כאילו אין מה לאכול אצלכם. המראה של מקרר עמוס מכל טוב הוא מראה משובב נפש הרבה יותר – מקרר לזוגות צעירים יוכל להעניק לכם בדיוק את זה.
 

מקרר לזוגות צעירים – איזה מקרר מתאים לכם?

 
מקרר משפחתי קלאסי מתחיל בנפח של 400-500 ליטר ומגיע לרוב ל-700 ליטר ויותר. במקרה של זוגות צעירים, נפח המקרר לא צריך לעלות על 300 ליטר. מצד שני, אתם גם לא רוצים מקרר משרדי קטן בנפח של 150-200 ליטר. כמו כן, בבחירת מקרר לזוגות צעירים כדאי תמיד לבחור מקרר עם דלת מקפיא נפרדת ולא מקפיא המוצב בתוך חלל המקרר עצמו. הסיבה לכך היא גם נוחות שימוש, גם חלוקה חכמה יותר של נפח המקרר וגם תפקוד טוב יותר של תא ההקפאה.
 

ומה לגבי עלות?

 
מן הסתם, ככל שהמקרר קטן יותר, כך העלות שלו היא גם נמוכה יותר. יחד עם זאת, אתם לא רוצים ללכת עם זה רחוק מדי ולמקד את עצמכם בדגמים בקצה התחתון של השוק. גם מקרר לזוגות צעירים אמור לעמוד בסטנדרטים מינימליים של איכות וגם אתם, כזוג צעיר, רוצים לחוות חוויה של מקרר איכותי, שקט ועמיד לאורך זמן. בכל מותג ובכל סטנדרט, מקרר עד 300 ליטר המותאם לזוגות צעירים, יעלה משמעותית יותר זול מאשר מקרר 500 או 700 ליטר למשפחה ומשם מגיע החיסכון. כמו כן, הקפידו על רכישת דגם בעל צריכת חשמל נמוכה, שיעניק לכם חיסכון כספי גם בשימוש השוטף.
אצלנו בטרקלין חשמל, חנות מוצרי החשמל לבית מהמובילות בישראל, תוכלו למצוא מגוון רחב של דגמי מקררים מכל המותגים, החל ממותגי מיינסטרים ועד מותגי הקצה העליון. בכלל זה, אנו מציעים מקררים ייעודיים לזוגות צעירים בנפחים של עד 300 ליטר ובסטנדרטים גבוהים של איכות, עיצוב וצריכת חשמל. לפרטים נוספים והזמנות, צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון 1-700-505020.