נרות שבת
שבת חול המועד פסח
גולש יקר,
אתר טרקלין חשמל מוצרי צריכה הינו אתר שומר שבת וחג ולכן לא ניתן לגלוש בו כעת.
האתר ישוב לפעילות רגילה כחצי שעה לאחר צאת השבת או החג.
טרקלין חשמל - לוגו

מקררים יוקרתיים

מקרר הוא המכשיר החשמלי, המיועד לשמש אותנו לאחסון מזון בתנאי קירור והקפאה, אבל תפקידו לחלוטין לא מסתיים שם. מקרר הוא גם אחד מפריטי העיצוב החשובים בכל חדר מטבח ובכל בית בכלל. מותגי מקררים בכל רחבי העולם, החל ממותגי המיינסטרים וכלה במותגי היוקרה, מקפידים להציע מבחר גדול של מקררים בעלי אוריינטציה פונקציונלית של נפח אחסון, רמת קירור ואיכות כללית ולצד זאת, גם מקררים יוקרתיים, המעניקים ערך מוסף נוסף של עיצוב, תחכום וחדשנות ועליהם נדבר בשורות הבאות.
מקררים יוקרתיים

מהו מקרר יוקרתי?

 
מקרר יוקרה היא הגדרה סובייקטיבית למדי, שתלויה באופן בו אתם מגדירים יוקרה. ישנם אנשים שעבורם מקרר יוקרתי יהיה מקרר שעלותו נעה בסביבות 3,000 עד 4,000 שקלים ומגיע בגוון כהה מטאלי עם שתי דלתות כנף ומקפיא גדול תחתון. עבור אחרים, זהו רק הקצה התחתון ומבחינתם אפשר לקפוץ גם לקטגוריה היוקרתית באמת, שמתחילה ב-10,000 שקלים. כך למשל, שני מקררים יוקרתיים מומלצים מאוד הם מקרר מקפיא תחתון GRX910INS על LG – מגיע בנפח 716 ליטר נטו, 4 דלתות במנגנון של דלת בתוך דלת עשויה זכוכית בעיצוב מיוחד וייחודי, קירור No Frost, מערכת זרימת אוויר אחידה, מדחס אינוורטר שקט וחסכוני, בקרה נוחה ומהירה דרך הטלפון הנייד ואפקט ייחודי של דלת זכוכית ההופכת לשקופה עם נקישה עליה ומתכהה שוב עם נקישה נוספת. דגם יוקרתי נוסף כולל את ה-RF70T9113GR של סמסונג, המגיע בנפח 636 ליטר נטו ומשתייך לסדרת BESPOKE היוקרתית. עלות מקררים אלה מגיעה כבר לרמה של 13,000 עד 18,000 שקלים למקרר ולרוחב כל השוק של מותגי מקררים, ללא ספק מדובר בדגמי יוקרה בקצה העליון.
 

למה צריך מקרר יוקרה?

ובכן, הבחירה במקרר יוקרה גם היא בחירה סובייקטיבית וקשורה קשר ישיר לתקציב העומד לרשותכם. אם אתם רוצים להחזיק בביתכם מקרר שיחזיק מעמד לאורך עשורים שלמים, מקרר איכותי מאוד, המבוסס על החומרים האיכותיים ביותר וכולל בתוכו טכנולוגיות מתקדמות ומתוחכמות שבמובנים רבים משנים את חוויית השימוש במקרר ואם אתם רוצים ליהנות ממקרר שהופך לפריט עיצוב יוצא דופן ומשדרג את כל מראה המטבח שלכם, מקררים יוקרתיים זה הסטנדרט שבו אתם רוצים להתמקד. אם כל אלה לא ממש חשובים לכם ואם אתם מבינים שגם מותגי מקררים מיינסטרים יודעים להציע לכם לכל הפחות איכות טובה ועמידות לאורך זמן, תוכלו להתמקד בדגמי הביניים ולכל היותר בדגמי יוקרה בקצה התחתון של קטגוריית היוקרה.
ואחרי שאמרנו את כל זה, אם אתם מכוונים את עצמכם לרכישת מקרר יוקרה, גם אם יש לכם את התקציב הנדרש ואין לכם כל בעיה להעמיד אותו לטובת הרכישה, אתם בהחלט רוצים לבחון את הדגמים השונים, להתייעץ עם אנשי מקצוע ולעשות את הבחירה הטובה ביותר מבחינתכם על פי תמהיל השיקולים של עיצוב, טכנולוגיה, הנדסת אנוש, בקרת תפעול חכמה וחיסכון בחשמל.
אצלנו בחנות מוצרי החשמל המובילה בישראל, טרקלין חשמל, תוכלו למצוא מגוון רחב של דגמי מקררים של שלל מותגי מקררים מובילים מכל רחבי העולם ובכלל זה גם את הדגמים החדשים והמתקדמים ביותר בקטגוריה של מקררים יוקרתיים. לקבלת ייעוץ מקצועי אישי, מידע נוסף והצעת מחיר אטרקטיבית, צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון 1-700-505020.