נרות שבת
שבת חול המועד פסח
גולש יקר,
אתר טרקלין חשמל מוצרי צריכה הינו אתר שומר שבת וחג ולכן לא ניתן לגלוש בו כעת.
האתר ישוב לפעילות רגילה כחצי שעה לאחר צאת השבת או החג.
טרקלין חשמל - לוגו

מקרר אינטגרלי מומלץ

מקרר, תנור, מדיח כלים, ארונות מטבח, שולחן אוכל, כיריים – פריטים שאפשר למצוא בכל מטבח ושלכל אחד מהם תפקיד פונקציונלי חשוב ומרכזי בחדר המטבח. אלא שבעשורים האחרונים ובמיוחד בשנים האחרונות, השיקול הפונקציונלי הוא כבר לא השיקול היחיד שמנחה אותנו בתכנון המטבח. השיקול העיצובי הפך בשנים האחרונות לשיקול מרכזי ומכריע ואם אתם מחפשים כעת מקרר אינטגרלי מומלץ, די ברור שעיצוב המטבח הוא שיקול מכריע גם עבורכם.
מקרר אינטגרלי מומלץ

 

מהו מקרר אינטגרלי?

 
ובכן, מקרר אינטגרלי הוא מקרר שמשתלב באופן אינטגרלי בעיצוב הכולל של המטבח, בדומה לתנור או כיריים בילט אין. בכל תהליך של תכנון מרחבי, מודולריות הוא מאפיין חשוב ומרכזי שיש להקפיד עליו על מנת להבטיח גמישות בעריכת שינויים בעתיד. יחד עם זאת, המודולריות הזאת לא צריכה לבוא על חשבון העיצוב. אם בעבר היינו רוכשים תנור אפייה עם כיריים בנפרד מהמטבח כולו, היום אנחנו כבר משתמשים בתנורי בילט אין המוטמעים בתוך ארונות המטבח ובכיריים בילט אין, המוטמעים בתוך משטח השיש במטבח. בשני המקרים, אנחנו נהנים ממודולריות מלאה עם אפשרות להחלפת התנור והכיריים באופן חופשי, אך מבלי לפגוע בעיצוב המטבח. מגמה זו הלכה והתרחבה בשנים האחרונות בעיקר לכיוון המקרר האינטגרלי. במרבית המקרים, האופן בו משולב המקרר האינטגרלי במרחב העיצובי של המטבח הוא באמצעות הצבתו בנישה בעלת דלתות גדולות המחוברות לדלתות שלו ולמעשה הופכות אותו לחלק מארונות המטבח, או באמצעות התאמתו באופן מושלם לנישה בה הוא מוצב כאילו הגיע המקרר יחד עם ארונות המטבח.
 

האם ישנו מקרר אינטגרלי מומלץ?

 
ככלל, כל מקרר יכול להפוך למקרר אינטגרלי. כל מה שצריך לעשות הוא למצוא את הדרך בה ניתן להטמיע את המקרר בתוך העיצוב הכולל של המטבח, בין שבאמצעות התאמת הנישה שלו למידות המדויקות שלו ובין שבאמצעות בניית נישה מובנת עם דלתות המהוות המשך ישיר של ארונות המטבח. יחד עם זאת, מקרר אינטגרלי מגיע בדרך כלל עם התקנים, המאפשרים להשיג את המטרה ביתר קלות. כך למשל, מקרר אינטגרלי מומלץ יגיע עם צירים, שמבטיחים כי הדלת לא תחרוג מקווי המתאר הכלליים של המקרר (לא תבלוט הצידה) כאשר היא פתוחה. כמו כן, מקרר כזה יכול להגיע עם התקנים המאפשרים חיבור קל של דלת המקרר לדלת ארון המטבח הייעודית עבורו.
מבחינת השיקולים שעליכם לעשות יש לקחת בחשבון שאם המקרר צפוי להיות מוטמע מאחורי דלתות מטבח ייעודיות, אין טעם להשקיע בעיצוב החיצוני שלו, אך אם המקרר צפוי להיות חשוף כלפי חוץ, יש להתאים את העיצוב שלו לעיצוב הכולל של המטבח. עבודת השילוב הזאת בין עיצוב המקרר ובין עיצוב המטבח, היא למעשה האתגר המרכזי שסביבו יהיה עליכם לקבל את החלטה סביב מקרר אינטגרלי מומלץ. דוגמאות למקררים אינטגרליים כוללות את דגם מקרר ‏ללא מקפיא AEG SKE81821DC ‏311 ‏ליטר, דגם מקרר אינטגרלי ‏מקפיא תחתון Siemens KI87SAF30 ‏270 ‏ליטר סימנס ודגם מקרר ‏מקפיא תחתון Liebherr ICNS3324 ‏256 ‏ליטר ליבהר.
אצלנו בחנות טרקלין חשמל, תוכלו למצוא מבחר גדול של מקררים אותם ניתן להתאים כמקררים אינטגרליים בכל מטבח וכן מבחר דגמי מקררים אינטגרליים מובנים. לפרטים נוספים והזמנות, צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון 1-700-505020.