טרקלין חשמל - לוגו

מקרר שתי דלתות

בין כל דגמי המקררים הקיימים היום, מקרר שתי דלתות הוא דגם המיינסטרים הפופולארי והנפוץ ביותר. המדובר במקרר בעל דלת מקרר ודלת מקפיא, זו מעל זו או זו מתחת לזו. בהיבט זה, חשוב להבדיל כבר עכשיו בין מקרר 2 דלתות ובין מקרר דלת ליד דלת, שגם בו מותקנות שתי דלתות, אך בפורמט ייחודי ועצמאי הנפרד מהקטגוריה הכוללת של שתי דלתות.
מקרר שתי דלתות
 

הסוד של מקררי שתי דלתות

בחיפוש אחר מקרר חדש לבית, אתם צפויים לגלות שהאופציה של מקרר 2 דלתות מומלץ היא רק אופציה אחת מבין סדרה של דגמים החל מדגמי מקרר דלת אחת ויחידה, דרך מקרר שתי דלתות, 3 דלתות, 4 דלתות, 5 דלתות וכאמור, דלת ליד דלת. מקרר דלת 1 הוא מקרר שבו המקפיא מובנה בתוך המקרר ולצורך גישה אליו יש לפתוח את הדלת המרכזית של המקרר. דגם זה נפוץ בעיקר בדגמים קומפקטיים ונחשב לבלתי יעיל לשימוש ביתי יומיומי. הדגמים האחרים זוכים לעדנה מסוימת בשוק, אבל ללא ספק מקרר 2 דלתות הוא הדגם הנפוץ והשכיח ביותר. הסיבה לכך היא שדגם זה מספק לנו את מודל השימוש היומיומי הנוח והיעיל ביותר במקרר בבית. במקום לפתוח 4 דלתות כדי להוציא 4 פריטים שונים מהמקרר, אנחנו פותחים דלת אחת וכל תכולת המקרר נפרשת מולנו. זהו אולי המאפיין המבוקש ביותר בכל מקרר וזאת הסיבה שכל מי שמחפש מקרר גדול מומלץ, מתמקד בדגם של 2 דלתות, כשכמובן דלת המקפיא נפרדת בכדי להפריד בין מרחבי הטמפרטורה השונים בצורה נוחה ויעילה.
 

מה חשוב לבחון בבחירת מקרר 2 דלתות מומלץ?

ובכן, לכשתתחילו במסע החיפוש אחר מקרר גדול מומלץ, אתם צפויים לגלות מאות רבות של דגמי מקררים בעלי 2 דלתות והיכולת שלכם לבחור בדגם המתאים לכם ביותר, תלויה מאוד ביכולת שלכם לסנן את כל מה שלא מתאים לכם. לעניין זה, התמקדו תחילה אך ורק בדגמים בעלי הנפח המתאים לכם (יחידים וזוגות עד 300 ליטר, משפחה החל מ-400 ואפילו 500 ליטר ועד 700 ליטר). כעת, סננו את כל הדגמים שהמידות שלהם אינן תואמות את נישת המקרר במטבח שלכם והתמקדו בדגמים בעלי טכנולוגיית הקפאה No Frost, שאמנם נחשבת היום לסטנדרט אך עדיין לא קיימת בכל דגמי המקררים. כעת כל שנותר לכם הוא לבחור את העיצוב ואת הגוון על פי טעמכם. כמו כן, כדאי להתמקד בדגמים חסכוניים בחשמל בעלי דירוג אנרגטי גבוה וכן לבחון את סידור הפנים של המקרר ולוודא שהוא מתאים לכם מבחינת נוחות. מקרר 2 דלתות מומלץ יכול להגיע עם תא הקפאה עליון או תחתון וזה תלוי בעיקר בשיקולי נוחות מבחינתכם. אם יש לכם ילדים קטנים בבית, מומלץ להזמין מקרר עם תא הקפאה תחתון.
אצלנו בחנות טרקלין חשמל, תוכלו למצוא מגוון רחב של דגמי מקררים ובהם גם דגמי 2 דלתות של מותגי המיינסטרים ומותגי היוקרה בשלל עיצובים, חומרי גלם והרכבים טכנולוגיים לפי בחירתכם. הצוות המקצועי של טרקלין חשמל עומד לרשותכם בכל שאלה ועניין ובטלפון 1-700-505020 אליו תוכלו להתקשר כבר עכשיו, נשמח לספק לכם מידע נוסף והצעות מחיר שמתאימות לצרכים שלכם.