נרות שבת
שבת חול המועד פסח
גולש יקר,
אתר טרקלין חשמל מוצרי צריכה הינו אתר שומר שבת וחג ולכן לא ניתן לגלוש בו כעת.
האתר ישוב לפעילות רגילה כחצי שעה לאחר צאת השבת או החג.
טרקלין חשמל - לוגו

רכישת שולחנות משחק לבית

שולחנות משחק לבית הם הלהיט החם ביותר של השנים האחרונות במגזר הפרטי והעסקי. כנס ולמד כיצד לבחור שולחן איכותי שיתאים לך ויספק הנאה בלתי נגמרת.
 
רכישת שולחנות משחק לבית
מה שבעבר היה קיים רק בזירות משחקי ווידיאו בקניונים או בבתי מלון, הפך עם השנים לפריט מבוקש ואף די נפוץ בבתים פרטיים ומשרדים: שולחנות משחק לבית. אלו לא משמשים רק כאטרקציות כיפיות ומשפחתיות, אלא גם כאפשרות לשמירה על כושר ושיפור הקואורדינציה, בעיקר אצל ילדים.

הכר את שולחנות המשחק הקיימים היום

שולחן ביליארד מקצועי מסיבי במיוחד בעיצוב עץ מרהיבלפני שניגש למלאכת הקנייה, חשוב שתכיר את כל שולחנות המשחק הביתיים הקיימים היום – מאחר והמבחר עצום ולא כולם מודעים לאפשרויות הרבות:
  • שולחן סנוקר וביליארד
  • שולחן פינג פונג (טניס שולחן)
  • הוקי אוויר
  • כדורגל שולחני
  • רולטות

ראשית – איך לבחור שולחן ביליארד

משחק הביליארד מתחלק לשני סוגים וכך גם שולחנות הביליארד - פול וסנוקר. מלבד ההבדלים בחוקי המשחק, ישנו הבדל חשוב גם בעת רכישת שולחנות משחק לבית: שולחן הסנוקר הוא בעל חורים וכדורים קטנים יותר ומתאים בעיקר למקצוענים. שולחן פול יהיה מתאים יותר כתחביב ושעשוע משפחתי.

ישנם שני פרטים חשובים מאוד לגבי החומרים מהם עשויים שולחנות ביליארד:

סוג המשטח: שולחנות משחק מקצועיים יהיו עשויים עץ מלא, כאשר שולחן מעץ מהגוני יעלה הרבה יותר מאשר עץ ליבנה למשל. בכל מקרה, מומלץ לא לרכוש שולחנות פורניר או דיקט, שנחשבים זולים מאוד אך איכותם תהיה בהתאם.
סוג הבד: על כל משטח ביליארד מוצמד הבד הירוק המפורסם (למרות שכיום קיימים גם שולחנות בצבעי בד אחרים). לשולחנות סנוקר רצוי להשתמש בבד Worsted, שנחשב לדק ומהיר יותר. שולחנות משחק לבית יסתפקו בבד Woolen הצמרירי והאיטי יותר – שעשוי להפחית גם במחיר השולחן.
 
שולחן טניס לשימוש חוץ עם מסגרת VO2 לבסוף, חשוב לוודא כי השולחן מותאם לצרכיך: שולחן ביליארד מקצועי יהיה באורך של יותר משלושה מטרים וחצי ורוחב של כמעט שני מטרים. אם אין ברשותך מקום מתאים, תוכל למצוא שולחנות במידות קטנות יותר. בנוסף, ישנם משטחים מתכווננים המיועדים בעיקר לילדים, אותם ניתן להנמיך ולהגביה לפי הצורך.

משטחי פינג פונג - שולחנות משחק לבית שעושים כושר 

היתרון הגדול של שלוחנות הפינג פונג הוא בפעילות הגופנית בה מעורב כל מי שלוקח חלק במשחק. גם אם מדובר במשחק משפחתי וקליל, תגלה מהר מאוד כי הוא דורש מאמץ ובהחלט מאפשר לנוכחים לשרוף קלוריות ולהחזיר מעט כושר לגופם.

שולחנות הפינג פונג נחלקים גם הם לשני סוגים: שולחנות פנים וחוץ. הפרט המשמעותי ביותר בנוגע לעניין זה הוא סוג המשטח. שולחנות פנים יהיה עשויים לרוב עץ מלא ונחשבים למקצועיים ונוחים יותר. שולחנות הפנים עשויים לרוב פיברגלס, מלמין או אלומיניום
(כדי לשמור על עמידותם בפני שינויי מזג האוויר), כשהאחרון נחשב לאיכותי ביותר מביניהם.

נתון נוסף שישפיע על חווית המשחק הוא עובי הפלטה. שולחנות פנים יגיעו עם פלטה עבה יותר, בין 14 ל-20 ס"מ, כששולחנות החוץ יכולים להגיע גם בעובי של 4 ס"מ בלבד. העובי ישפיע רבות על כושר הקפיצה של הכדור ובכך על המשחק כולו.

שולחן הוקי אוויר חשמלי AIR POWERED HOCKEYשולחנות משחק לבית מסוג זה, במיוחד אלו המיועדים לחוץ, צריכים להיות קלים להזזה (בעלי גלגלים יציבים ועמידים) ולקיפול – כדי שלא יתפסו מקום או יפריעו לחיי היומיום כאשר איש לא משחק בהם.

הבונוסים: שולחן כדורגל, רולטות והוקי אוויר

שולחנות הכדורגל אהובים במיוחד על ילדים קטנים ולכן, גם כאן חשוב לוודא כי יש בהם אפשרות להגבהה או הנמכה. לרוב, מדובר בשולחנות לא גדולים מידי, שיתאימו גם לבית קטן יחסית.

שולחנות הוקי אוויר הם אולי האהובים ביותר, אך יש לזכור כי הם דורשים חיבור לחשמל כדי לספק לחץ אוויר קבוע לאורך כל המשחק. הרולטות מיועדות בעיקר לאוהבי ההימורים, שרוצים להביא את לאס וגאס (או חלקה) אליהם הביתה. גם שני השולחנות הללו אינם גדולים מידי וניתן למצוא להם מקום גם בבתים קטנים.
 
נתונים חשובים על שולחנות משחק לבית –
ביליארד ופינג פונג
  ביליארד פינג פונג

גודל משטח מקצועי

3.6X1.8 מ'

2.71.5X

מיועד לשימוש ב...

פנים הבית

בתוך הבית ומחוצה לו (שני סוגים שונים)

ניתן לקיפול?

לא

כן

גובה משתנה

אפשרי

לא

מחיר

600-800 ₪ למשטח עץ פשוט, 6,000 ₪ ומעלה ליוקרתיים

800 ₪ לשולחן חוץ בסיסי, 5,000-6,000 ₪ למקצועי

יצרנים מובילים

Paili , sponeta, Super League, Tornado

Kettler, stiga, creber, Sunflex