טרקלין חשמל - לוגו

תן למשפחה שלך לספר לך איזה תנור לקנות

בקניית תנור מומלץ לבקש מהסביבה הקרובה ביותר המלצות ומידע איזה מוצר כדאי לרכוש והיכן. כדאי לתת למשפחה שלכם לספר לכם איזה תנור לקנות, תוך התאמה לצרכים הייחודיים לכם, בדגש על מגבלות תקציב, מידות המטבח, מקום פנוי, עיצוב ואופן השימוש הרצוי והמבוקש. היכנסו לקריאת המדריך לקניית תנור.
תן למשפחה שלך לספר לך איזה תנור לקנות
איזה תנור כדאי לקנות, משולב עם כיריים או בנוי (בילט אין), עם טורבו או ללא? האם כדאי להשקיע בתנור מתקדם המציע מגוון רב של תוכניות בישול, אפיה וגריל? האם תנור אפיה עם מערכת ניקוי עצמי באמת יעיל ומשתלם? לפניכם מדריך לקניית תנור שיסייע לכם לקבל החלטה נכונה ולרכוש את המוצר המתאים ביותר עבורכם.
תנור אפיה מתאים להכנת מגוון סוגי מאכלים, תבשילים ומאפים, בהתאם לדגם הנרכש ניתן גם לצלות בשרים, דגים וירקות בגריל. כמו כן, ניתן להשתמש בתנור להפשרת אוכל קפוא, לחמים ובשר, וישנם תנורים מתקדמים המתאימים לבישול או אפיה של כמה תבניות וסוגי מזון שונים בו זמנית, ללא ערבוב של טעמים וריחות.

איך לבחור תנור שיתאים לכם ולמשפחתכם?

ההחלטה הראשונה והחשובה ביותר לרכישת תנור חדש היא האם לקנות תנור משולב עם כיריים המגיע כיחידה עצמאית או לבחור בתנור בילט אין בהתאם למידות החלל המיועד לכך. החלטה זו חשובה לפני שיפוץ המטבח, מעבר לדירה חדשה ולפני החלטה על רכישת מטבח חדש לדירה מקבלן. עליכם לזכור כי אין הבדלים משמעותיים מבחינה טכנולוגית בין תנור משולב לבנוי ואת ההחלטה עליכם לקבל בהתאם לאילוצי מקום פנוי, צרכי הבישול והאפייה, עיצוב ונוחות. תנור בנוי יוצב במיקום המיועד לכך בגובה נוח בעוד תנור משולב עלול לגרום לכם להתכופף כדי להשתמש בו.
בנוסף, עליכם לקבל החלטה על סוג ודגם התנור בהתאם לתוכניות להן אתם זקוקים, במידה ואתם מרבים להשתמש בתנור כדאי לוודא כי יש לו מגוון תוכניות לבישול, אפיה, הפשרה וצליה. כמו כן, מומלץ לבחור דגם עם טורבו שמפזר ביעילות את האוויר החם כדי לשמור על טמפרטורה אחידה בכל התנור, הטורבו גם מקצר את זמן האפייה או הבישול.
אם אתם לא אוהבים לנקות את התנור לבטח תשמחו לדעת כי ניתן לרכוש פירוליטי או תנור אפיה עם מנגנון ניקוי קטליטי. תנור פירוליטי כולל מנגנון מיוחד לחימום התנור לטמפרטורה גבוהה על מנת לשרוף את השומנים והלכלוך לכדי אפר, לאחר מכן כל שעליכם לעשות הוא לנגב את דפנות ורצפת התנור. בתנור קטליטי הדפנות מצופות בטפלון וכך הלכלוך והשומנים נשרפים מיד וקל לנקות אותו.
יודגש כי תנורים מתקדמים מציעים אפשרות להוריד או להעלות את הטמפרטורה במהלך הבישול והאפייה, תכונה זו חשובה למי שמכין תבשילים וסוגי מזון מסובכים ומורכבים. לכן, עליכם לוודא כי התנור כולל וסת טמפרטורה דיגיטלי מדויק ולא וסת מכאני.
כמו בכל מוצר חשמלי לבית עם ילדים, עליכם לבדוק היטב את נושא הבטיחות כדי למנוע מילדים כוויות ופציעות. ישנם דגמים של תנורים במבצע המצוידים במנגנון נעילה. כדאי לרכוש דגם עם דלת בעלת לפחות 2 שכבות זכוכית כך שאם הילד נוגע בתנור הוא לא ייכווה. אגב, במידה ובכוונתכם לרכוש תנור משולב, יש לכם ילדים, ואתם מעוניינים גם להוזיל את צריכת החשמל, חפשו תנור עם כיריים אינדוקציה המבטחים לכם בטיחות גבוהה יותר, בישול מדויק ומהיר, וחסכון בצריכת החשמל.

השוואת מחירים

לאחר שקיבלתם המלצות מהמשפחה, מחברים, משכנים ומקולגות בעבודה, תוכלו להסתובב באולמות התצוגה של רשתות השיווק המובילות למוצרי חשמל ואלקטרוניקה לבית, לקבל ייעוץ במקום ולבחור בהתאם לתקציב, מידות, עיצוב, תוכניות בישול ואפיה, ובהתאם לפרמטרים אחרים, המתאימים במדויק לצרכים הייחודיים שלכם.