טרקלין חשמל - לוגו

אדריכלות בעיצוב הבית המודרני עם מוצרי חשמל

 
עולם עיצוב הבית מכיל בתוכו נישות רבות ובהן גם בחירת מוצרי חשמל מעוצבים המתאימים בקפידה לעיצובי הבתים המודרניים של היום. כיום, עם המודעות הרבה לעיצוב בתים פרקטיים ומודרניים גם חברות המייצרות מוצרי חשמל נעזרות במעצבי על מוכרים על מנת לעצב מוצרי חשמל בצורה שישתלבו היטב בבתים מודרניים מבחינת עיצוב, אם זה מסכי פלזמה מעוצבים לחלל הסלון, מזגנים קומפקטיים ומעוצבים בקפידה, תנורי אפייה מרהיבים למטבח, מערכות סאונד מעוצבות ומעוטרות בגימורים מרשימים וצבעוניים ועוד מגוון מוצרי חשמל המעוצבים בטוב טעם אותם ניתן לשלב בכל חלל בבית בצורה מרשימה.

 

הקשר בין אדריכלות לשילוב מוצרי חשמל


כיום, בעלי בתים רבים נעזרים באדריכלים ובמעצבי פנים על מנת לעצב את בתיהם בצורה מרשימה, כזה שכיף להיות בו. אדריכלים גם מייעצים ללקוחותיהם לשלב מוצרי חשמל מעוצבים ויפים על פי מיטב הטרנדים האחרונים, שהרי בכל הקשור לעיצוב הבית למוצרי חשמל יש נוכחות רבה והשפעה על החלל מבחינה עיצובית, אך גם מבחינה פרקטית יש למוצרי חשמל השפעה רבה על החלל.

כיצד תוכלו לשלב בתבונה מוצרי חשמל מעוצבים בכל חלל בבית?

  •  שילוב מוצרי חשמל במטבח – במטבח יש לא מעט מוצרי חשמל, אך כמובן שבעת בחירתם יש לייחס  חשיבות רבה לעיצוב ולגימור של המכשיר על מנת להתאימו בקפידה לעיצוב המטבח. מבין מוצרי חשמל המעוצבים למטבח תוכלו למצוא תנורי אפיה מעוצבים בטוב טעם, קומקומים חשמליים מעוצבים, מערכת סאונד לשמיעת מוזיקה בזמן הבישול או האפייה, מיקרוגל מעוצב, מכונת קפה, מעבד מזון, בלנדר מעוצב ועוד מוצרים שונים. כמובן שאת מוצרי החשמל הללו תוכלו
  • שילוב מוצרי חשמל בסלון - כל פריט  אותו משלבים בחלל הסלון חייב להיבחר בקפידה,  הרי מספיק שפריט אחד בודד אינו קשור לעיצוב הכולל של הסלון והוא יכול להרוס את העיצוב, מסיבה זאת תוכלו לבחור לסלון מוצרי חשמל בגימורים מרשימים המתאימים בקפידה לאופי וסגנון קו העיצוב של החלל. מוצרי חשמל אותם תוכלו לשלב בחלל הסלון: מערכת קולנוע ביתית מעוצבת בקפידה ומרשימה, רמקולים יפים שיוסיפו טאצ' לחלל, פלאזמות יפיפיות ודקות על פי הטרנדים החדשים, מנורות עומדות בעיצובים חדשניים ועוד מגוון מוצרי חשמל אחרים שיוסיפו רבות לחלל.
  • בחדר השינה – חדר השינה הוא חלל רומנטי ומרגיע ובו חייבים להיות מוצרי חשמל בגוונים עדינים ובגימורים מרשימים. לכן, לאלה מכם שאוהבים מראה רך ונעים בחדר השינה, תוכלו למצוא מוצרי חשמל בגימורים מרשימים כאלה שמתאימים בקפידה לחדר השינה. בחדר השינה תוכלו לשלב את מוצרי החשמל הבאים: טלוויזיות לד על פי מיטב העיצובים החדשים, טלוויזיה משתקפת מתוך מראה, פן ומחליקי שיער דקורטיביים, מראה מתכווננת חשמלית, מזגנים, מפזר חום ועוד מוצרי חשמל שונים.
  • בחדר הילדים – גם בחדר הילדים ניתן לשלב מוצרי חשמל צבעוניים המתאימים בקפידה לחדרי ילדים הן מבחינת בטיחות והן מבחינת צבעים ססגוניים כיאה לחדרי ילדים. בחדר הילדים תוכלו לשלב את מוצרי החשמל הבאים: שעון מעורר מדליק, מחשב לחדר ילדים, מזגנים, מערכת סאונד, טלוויזיות ועוד.