טרקלין חשמל - לוגו

האם כדאי לייבש בגדים עם מייבש כביסה?

 
כל הורה לתינוקות, לילדים קטנים ולחיילים נאלץ להפעיל את מכונת הכביסה והמייבש שעות נוספות, בקיץ, בחורף ובשאר העונות. כאשר החיילים חוזרים בימי שישי הם מגיעים עם תיק עמוס בכביסה ועליכם להשלים את הכביסות עד למוצאי שבת. ללא מייבש כביסה המשימה בלתי אפשרית, בעיקר בחורף. גם הורים לתינוקות ולילדים חייבים להתמודד עם הרים של כביסה, בגדים, מצעים, מגבות, הלבשה תחתונה ועוד, ואין כמו מייבש איכותי כדי לעמוד בגבורה ובהצלחה במשימה.
מכונת כביסה
ארצנו הקטנטונת נהנית מימים רבים שטופי שמש, המאפשרים לנו לייבש כביסה באוויר הפתוח באמצעות מתלי כביסה בגדלים שונים, ובשלל עיצובים ואיכויות. עם זאת, לימים הגשומים והמעוננים, ובימים בהם יש אבק רב הנישא ברוח, נכנס מייבש הכביסה לפעולה ומציע לנו איכות חיים גבוהה וייבוש מהיר של הבגדים. למרות שמייבש כביסה נחשב למכשיר חשמלי זולל חשמל ניתן להשתמש בו ביעילות ובחוכמה כדי לא להרוס בגדים, ולא לגלות בסוף החודש כי חשבון החשמל הגיע לשחקים.

יתרונות מתלה כביסה

ישראל היא מדינה שטופת שמש רוב ימות השנה, ובהחלט מומלץ לייבש כבסים באוויר הפתוח, כל עוד הבד מתאים לכך. אריגים טבעיים כמו כותנה ומשי אוהבים שמש גלויה ולא נגרם להם נזק, אך בגדים ומצעים מבד סינטטי פחות אוהבים שמש ישירה, והם עלולים לאבד מצבעם וממראם היפה.
ידוע כי מייבשי כביסה הם מכשירים המנצלים חשמל רב ולכן כדי לחסוך בעלויות כדאי לנצל את מזג האוויר הישראלי ולתלות כביסה לייבוש באוויר הפתוח. בכל בניין מגורים משותף יש מסתורי כביסה, במידה ואתם גרים בבית ישן תוכלו לרכוש מתקני ייבוש להצבה במרפסת או להתקין בקלות ובמהירות מתקן ייבוש בגודל המתאים לכם. כמו כן, ניתן להתקין מתקני ייבוש כביסה לתוך הבית אך הכביסה תופסת מקום ועלולה להפריע לכם בשגרת חייכם ולצרום לעין.

יתרונות מייבש כביסה

מייבש כביסה הוא מכשיר חובה בכל בית המתמודד עם ערימות גדולות של כביסה ויש מגוון דגמים וגדלים בשוק מהם ניתן לבחור. אפשר לרכוש מייבש כביסה המופעל על חשמל או גז, מכשירים עם פתח חזיתי או פתח עליון, וישנם מייבשים בקיבולת סטנדרטית של 5-6 ק"ג ודגמים אחרים המציעים קיבולת גדולה יותר של 7, 8 או 9 ק"ג.
ניתן לומר כי מייבש כביסה הוא מכשיר יעיל, שעובד מהר, חוסך הרבה זמן ומאמץ, ומונע נזק כמו דהיית צבע מהבגדים והבדים השונים בעת ייבוש בשמש. חשוב לציין כי אריגים סינטטיים לא מחבבים שמש ישירה וחזקה, לכן מומלץ לייבשם במייבש כביסה.
יתרון נוסף חשוב וייחודי למייבש הכביסה הוא העובדה שמגבות היוצאות מהמכשיר רכות ונעימות יותר לעור ולמגע בהשוואה למגבות המיובשות באוויר הפתוח. בנוסף, בגדים היוצאים מהמייבש קלים יותר לגיהוץ, כך תוכלו לחסוך זמן גיהוץ ארוך וליהנות מבגדים ללא קמטים.

סיכום

לסיום, מייבש כביסה משדרג את איכות החיים ומאפשר לכם להתמודד בהצלחה עם כמויות גדולות של כבסים, עם זאת בהחלט מומלץ לשלב במקביל גם תליית כביסה מבדים עדינים באוויר הפתוח, כדי לחסוך בהוצאות החשמל ועל מנת לשמור על איכות הבד והצבע.