טרקלין חשמל - לוגו

טיפים לחסכון כסף בקניית מוצרי חשמל

 
מעוניין לקנות או להחליף את המקרר, מכונת הכביסה או מוצר חשמלי אחר? ובכן, כדאי לדעת כי כיום יש תחרות גבוהה בין היבואנים והיצרנים המקומיים וניתן למצוא לאורך כל השנה מבצעים משתלמים, במיוחד בעת רכישה באינטרנט או בסוף עונה!
טרם רכישת מוצרי חשמל לבית מומלץ לבצע סקר שוק מקיף ולבחור במוצרים המתאימים במדויק לצרכים הייחודיים שלך. אם כן, רגע לפני שאתה ממהר לאולמות התצוגה כדאי לך לקרוא את הטיפים הבאים שיסייעו לך לחסוך כסף רב בקניית מכשירים חשמליים לבית.
 

מוצרי חשמל מיבוא מקביל

ענף היבוא של מכשירי חשמל נפתח לתחרות וניתן לעיתים למצוא מחירים משתלמים ואטרקטיביים במיוחד דווקא אצל היבואנים במקביל. בדרך כלל ניתן לחסוך כסף רב בקניית אותו מוצר ביבוא מקביל, עם זאת, יש לזכור כי יבואן רשמי מציע אחריות מקיפה ומקורית, ושירות הניתן בפריסה ארצית רחבה.
 

קניית מכשירי חשמל באילת ובדיוטי פרי

באילת ובדיוטי פרי ניתן לרכוש מגוון מוצרי ומכשירי חשמל ללא מע"מ. כך תוכל לחסוך מאות עד אלפי שקלים על רכישת המוצר בו אתה מעוניין. אם תחליט לקנות בדיוטי פרי תוכל להשאיר את המוצר בשמירה עד לשובך ארצה ואז לקחת אותו. עם זאת, אין ללכת שבי אחרי הבטחות של מוצרים זולים הפטורים ממע"מ בחנויות החשמל והאלקטרוניקה בדיוטי פרי, כיוון שלעיתים תוכל לרכוש את אותו הדגם בפחות כסף באחת מרשתות השיווק למוצרי חשמל או באינטרנט.
 

לקנות דגם קודם

כאשר יוצאים לשוק דגמים חדשים של מכשירי חשמל ניתן להשיג את הדגם הקודם במחיר מוזל, וכך לחסוך לא מעט כסף. עליך לזכור כי מדי שנה יוצאים דגמים חדשים של מגוון מוצרים ומכשירים, ביניהם מכשירים סלולריים, טלוויזיות, מזגנים, מכונות כביסה וכדומה. לכן, במקום לרכוש את הדגם החדש ביותר, תוכל לחסוך כסף אם תרכוש את הדגם הקודם שמציע ביצועים טובים ויכולות מרשימות לא פחות מאשר הדגם החדש והנוצץ.
 

מוצרים מתצוגה ובחנויות עודפים

קניית מוצרים מתצוגה או בחנויות עודפים הוא אחד הטיפים החשובים לחסכון כלכלי משמעותי, לעיתים ניתן להוזיל את עלות המכשיר עד כ- 60% ממחירו בשוק. כמעט בכל חנות למוצרי חשמל תוכל לרכוש פריטים מתצוגה תמורת הנחה משתלמת, אך החיסרון הוא שמאות אנשים נגעו במוצר לפניך, ולפעמים תוכל לראות שריטות קטנות.
 

מבצעים משתלמים לפני חגים ובסוף השנה

רוב חנויות החשמל מציעות מבצעים משתלמים לפני חגים כמו פסח, חנוכה וראש השנה, ובעיקר מבצעי סוף שנה. משתלם להמתין למבצעים אלה על מנת להוזיל את עלות רכישת המוצרים. חשוב לדעת כי חנויות ויבואנים מעוניינים להפחית את המלאי ברשותם לפני ספירות המלאי בסוף השנה, לכן ישנה תחרות על כיסם של הלקוחות וכולם מציעים מבצעים משתלמים.
 

מועדוני צרכנות

לאחר סקר שוק בין חנויות החשמל כדאי לבדוק פרסומים והטבות דרך מועדוני צרכנות כמו חבר, שופרסל ואחרים, לעיתים תוכל לגלות מוצרים חדשים במחירים אטרקטיביים במיוחד, וליהנות מחסכון כספי ניכר.

לסיכום, כדי לרכוש מוצר חשמלי חדש לבית כדאי לערוך סקר שוק מקיף, ולכלול בו גם מבצעים דרך מועדוני צרכנות ולהשוות את המחירים באתרי מכירות מוכרים ואמינים בארץ ובחו"ל. בנוסף, תוכל לנהל מו"מ על המחיר המוצג בחנות, ולהתמקח מעט על המחיר, כדי לזכות בהנחה משתלמת, לחלופין תוכל לרכוש מוצרים מתצוגה וליהנות ממחיר זול יותר.