טרקלין חשמל - לוגו

מקרר פיקוד שבת

פיקוד שבת הוא עניין די ברור כאשר מדובר בתפעול של מקרר ביתי, אלא שגם בתחום זה ישנן דרגות שונות של הכשר לרבות הכשר מהדרין. ככלל, מקרר עם פיקוד שבת הוא מקרר שאמור לנטרל את השפעת האדם על פעולת המקרר. נטרול זה מתמקד בדרך כלל בביטול ההפעלה האוטומטית של נורת המקרר הפנימית עם פתיחת דלת המקרר. במקררים שונים ניתן להתקין מכסה המבטל את פעולת המתג הקפיצי שמפעיל את המנורה ובדגמים של מקרר עם פיקוד שבת ניתן לכבות את פעולת המנורה עם מתג נוח מייד לפני כניסת השבת.
מקרר פיקוד שבת
כמו כן, דגמי מהדרין של מקרר עם פיקוד שבת כוללים מנגנון שמנטרל את הקשר שבין השימוש במקרר ובין התרמוסטט ופעולת המקרר בכלל. כך למשל, במקררים רבים, מייד עם פתיחת הדלת יופעל גם מאוורר לפיזור הקור, מה שלא קורה בדגמים עם פיקוד שבת ומה שמבטיח שבעצם פתיחת המקרר לא תאלצו להפעיל אף מנגנון חשמלי במקרר, גם לא באופן עקיף.
אצלנו בחנות טרקלין חשמל, תוכלו למצוא מגוון רחב של דגמי מקררים בעלי פיקוד שבת, כולם נוחים מאוד לתפעול ומאפשרים כניסה למצב "שבת" בלחיצת כפתור אחת. הצוות המקצועי של טרקלין חשמל ישמח לפרוש בפניכם את האפשרויות העומדות בפניכם בקטגוריה זו ולהמליץ לכם על הדגם המתאים לכם ביותר בהתאם לרמת ההכשר הדרושה לכם. לפרטים נוספים והזמנות צרו קשר עוד היום בטלפון 1-700-505020.