טרקלין חשמל - לוגו

מוצרי טיפוח ויופי להסרת שיער

לא כולם צריכים ללכת למכוני הסרת שיער לצמיתות כדי להיות חלקים. למי שמעדיף לעשות זאת בבית, אנחנו מביאים כאן סקירה מקיפה של מכשירי הסרת שיער, לנוחיותכם.
מוצרי טיפוח ויופי להסרת שיער

להיות חלק זוהי שאיפה כלל עולמית כנראה. כמעט אף אחד לא רוצה להישאר שעיר או לחיות עם בן זוג שסובל מעודפי שיער. היום ישנן שיטות רבות להסרת שיער, אך נראה כי מכשירי הסרת שיער הם עדיין נחלת הנשים בעיקר. ובמדריך הזה, שיסביר על המוצרים הקיימים היום בתחום, נפנה בעיקר אליהן.

מוצרי הסרת שיער

איננו מתכוונים כאן להתעלם מהשיטות החדשות שמציעות הסרת שיער לצמיתות, כמו הסרה בלייזר או אינפרא אדום. אך למרות הפופולאריות הגבוהה שלהן, נשים רבות עדיין יבחרו להסיר שיער בביתן מאשר ללכת למכון מיוחד, שכל טיפול בו יקר יותר. אז אילו מוצרים להסרת שיער קיימים היום?

יש כמובן את סכיני הגילוח, שלמעשה בינם ובין הסכינים לגילוח הפנים אין הרבה הבדל. הם מציעים הסרת שיער (או יותר נכון - גילוח) קלה ופשוטה, אך כזו שתהיה יעילה לכמה ימים בלבד. ישנם גם את מכשירי הסרת השיער, שמבטיחים עור חלק בין שבוע לשבועיים ואת תכשירי השעווה למיניהם, איתם השיער יופיע רק לאחר כמה שבועות טובים.

מכשירי הסרת שיער דורשים קנייה חכמה

מכל שלושת הסוגים, מכשירי הסרת שיער הם היחידים שדורשים קנייה חכמה ותכנון עמוק, פשוט משום שהם מכשירי חשמל לכל דבר ויש בהם מרכיבים שצריך לבדוק היטב. מחכים לכם על מדפי החנויות הרבה מאוד סוגים של מכשירים כאלו, ואתם צריכים להיות בטוחים שהאחד שאתם קונים הוא הטוב ביותר שיכולתם למצוא.

באיזו שיטה עובדים מכשירי הסרת שיער?

ישנן שתי שיטות בהן עובדים מכשירים כאלו, שבגדול ייתנו את אותה תוצאה. האחת היא הסרה באמצעות צבתות מיוחדות או פינצטות קטנות שמושכות את השערה ותולשות אותה. השנייה גם פועלת על ידי תלישת השערה, באמצעות דיסקיות מתכת מיוחדות שנצמדות אחת לשנייה במהירות ומסתובבות בצורה מעגלית.

הדבר החשוב ביותר – גודל ראש ההסרה

מסיר שיער Rowenta דגם EP-7910 מכשירי הסרת שיער בנויים משני חלקים עיקריים – הגוף וראש ההסרה. הגוף הוא החלק הגדול ביותר, שמשמש לאחיזה נוחה ומכיל את המנוע שמפעיל את ראש המכונה. הראש אחראי על פעולת ההסרה עצמה ולכן המאפיינים שלו חשובים מאוד.

בעת קניית מכשיר להסרת שיער, בדקו את המאפיינים הבאים של ראש ההסרה:

  • מהו הרוחב שלו
  • האם הוא ניתן להחלפה
  • מה מספר הדסקיות או הצבתות שבו
  • האם הוא עמיד במים וניתן לניקוי

החשיבות של ראש מתחלף במכשירי הסרת שיער

לא כל החלקים בגופנו באותו גודל. לא כל החלקים בגוף רגישים באותה מידה. לא לכל החלקים אפשר להגיע בקלות. ולכן, חשוב שיהיה למכשיר שלכם ראש מתחלף. למה הכוונה? אם תקנו מכשיר בעל ראש מתחלף, תוכלו להשתמש בראש רחב לחלקים גדולים בגוף (כמו הרגליים) ובראש צר וקטן לחלקים קטנים שקשה להגיע אליהם (המפשעה למשל).

הראשים הקטנים יהיו בדרך כלל גם עדינים יותר, כדי שתוכלו להסיר שיער במקומות רגישים מאוד. ישנם גם ראשים מיוחדים שמיועדים להסרות השיער הראשונות, כדי לאפשר לגוף – גם ולכן – להתרגל יותר בקלות לפעולה הזו.

הסרת שיער זה כואב...

מסיר שיער 6481-HP מסדרת Satinelle Ice לפחות בהתחלה, הפעולה של הסרת השיער היא עניין לא ממש נעים, במיוחד באזורים רגישים. תלישת שערות היא לא עניין שגרתי והגוף צריך זמן עד שיתרגל לכך. לכן, חשוב 'לעזור' לו להתמודד עם העניין בקלות. וגם כאן מכשירי הסרת שיער באים לקראתנו, בעזרת תכשירים מאלחשים או אמצעי קירור שיסייעו להפחית את הכאב תוך כדי ולאחר ההסרה.

כמה עולים היום מכשירי הסרת שיער?

תתפלאו, אבל אפשר למצוא מכשיר הסרת שיער איכותי בכמה מאות בודדות של שקלים. המחירים נעים בין 200 ל-600 שקלים, כך שתוכלו בקלות להשיג לכם מכשיר שיבצע הסרת שיער בהשקעה חד פעמית, שאינה משתווה כלל לטיפולים במכוני הסרת שיער לצמיתות.

אפשר להשלים את תהליך ההסרה בעזרת מכונות גילוח

מסיר שיער PHILIPS דגם HP6400 כפי שציינו בהתחלה, גילוח זו האופציה הקלה אך הפחות יעילה מבין אלו שקיימות היום. שאלו על כך כל גבר ממוצע. אבל עבורכן, הנשים, מכשירי גילוח שונים יכולים לשמש כאמצעי נוח ויעיל להשלמה קוסמטית של הסרת השיער שביצעתן.

כיום ישנן מכונות גילוח מיוחדות, שמיועדות לגילוח נקודתי ולעיצוב השיער במקומות שונים בגוף, כמו מכונת תספורת לקו הביקיני. מכשירי הסרת שיער רבים לא יכולים להשיג תוצאה מדויקת לחלוטין ולכן המכונות השונות יכולות להיות לכן לעזר רב. חפשו אותן ואת המכשירים בחנויות טרקלין חשמל, ותישארו חלקות בקלות.