טרקלין חשמל - לוגו

המדריך לבחירת אביזרים למחשב נייד

 
ברכות! רכשתם מחשב נייד חדש ויצאתם לדרך. אם חשבתם שבכך הכל מסתיים, אתם טועים בגדול. קבלו את המדריך לבחירת אביזרים למחשב הנייד.
המדריך לבחירת אביזרים למחשב נייד

ברכות! רכשתם מחשב נייד חדש ויצאתם לדרך. המהלך שעשיתם נכון ללא ספק, אבל אם חשבתם שבכך הכול מסתיים, אתם טועים בגדול. מהר מאוד תבינו שהרכישה שלכם לא תהיה שלמה בלי אביזרים למחשב הנייד: הם ישפרו אותו, יהפכו אותו למשוכלל יותר ויקלו עליכם את העבודה. וזה בדיוק הזמן להבין מה תהיה הרכישה הבאה שלכם.

לפני הכל – גיבוי

אביזרים למחשב הנייד הם בראש ובראשונה כונן קשיח (הארד דיסק) חיצוני. מחשבים ניידים קלים יותר לגניבה, התקלות בהם יהיו בדרך כלל חמורות יותר ופריצה אליהם, כך נדמה, תהיה תמיד פשוטה יחסית. ולכן, יש לגבות את המידע שיש עליהם. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא בעזרת כונן קשיח נייד.

כונן קשיח נייד Western Digital 2.5 נפח 320GB היום ישנם בשוק כוננים ניידים רבים, כולם כמעט יציעו לכם את מה שאתם צריכים. הנפח הנפוץ ביותר הוא 320 או 500 ג'יגה בייט, אך יש גם כאלו בנפח של 1000 ג'יגה (טרה בייט) ויותר. שימו לב כי ישנם כוננים שזקוקים רק לחיבור USB ויהיו פשוטים יותר לתפעול מכאלו שזקוקים גם לחיבור לחשמל.

עוד מקום בעזרת אביזרים למחשב הנייד

כיום כל מחשב נייד כולל כונן קשיח בגדלים שפעם היו נחשבים למפלצתיים. ולמרות זאת, לא אחת אנחנו מוצאים את עצמנו בלי מספיק מקום לתוכנה מסוימת או למשחק חדש. אחת האפשרויות היא הכונן הנייד והשנייה היא שימוש בכרטיס זכרון נייד, קטן וקומפקטי, שהולך איתנו לכל מקום.

זכרון נייד נקרא גם זכרון USB או Disk On Key והוא מציע לנו, במארז שאינו עולה על גודלה של אצבע, מקום נוסף של בין שניים ל-20 ג'יגה ויותר. כשמדברים על אביזרים למחשב נייד, זהו אחד היעילים שבהם. מעבר למקום שהוא מפנה עבורנו, הוא יכול לשמש כאמצעי העברה של מידע ממחשב למחשב או כמקום בו נשמור קבצים חשובים קרוב אלינו.

מחשבים ניידים צריכים גם רמקולים

מערכת רמקולים למחשבים ניידיםמשום מה, מחשב נייד גורם לאנשים רבים לשכוח שהם יכולים לשמוע טוב יותר, ממש כפי שהם עושים עם המחשב הנייח. היום ישנם רמקולים למחשב בעוצמות, צורות וצבעים שונים, כאלו שמתאימים ליציאות של המחשב הנייד ומשפרים משמעותית את איכות השמע. כי רמקולים הם אביזרים למחשב הנייד שכל אחד צריך.

תוכלו לקנות שני רמקולים למחשב שלכם כמו כולם כמעט, או לקנות ארבעה ומעלה ולהפוך את סביבת המחשב שלכם למערכת קולנוע ביתי קטנה. כמו בכל מוצר מוזיקלי, גם כאן יש מונחים רבים הקשורים לאיכות הסאונד, אך כיום כמעט כל רמקול שתמצאו יתאים לכם.

ומה לגבי מצלמות אינטרנט?

גם אלו אביזרים למחשב הנייד שנחשבים למבוקשים מאוד היום. כל אחד רוצה לראות ולהיראות גם בשיחות המקוונות או לצלם את עצמו מול המחשב. מצלמות אינטרנט הן בדיוק מה שהוא צריך. מצלמות מובנות במחשבים ניידים הן הנוחות ביותר, אך לעיתים הן יהיו פחות איכותיות. ייתכן ותעדיפו מצלמה חיצונית, אך דאגו לבחור אחת שתחזיק זמן רב.

אביזרים למחשב הנייד – מקלדות ועכברים

למי שאוהב מחשבים ניידים אך לא מוכן להסתפק במקלדות ובעכברים המובנים בהם, מומלץ לקנות סט אלחוטי. סוגים רבים של סטים כאלו מוצעים ברשת החנויות של טרקלין חשמל. כולם נוחים ופשוטים לשימוש, גם אם יופעלו ממרחק.

גם למחשב הנייד מגיע שיישאו אותו בנוחות

זכרון נייד USB ‏ KINGSTON דגם DTIG2/32GB ולכם מגיע תיק למחשב הנייד, כדי שתוכלו להיסחב עם המחשב ממקום למקום בלי הפרעה. תיקים למחשב נייד מתחלקים לשני סוגים: תיקי צד ותיקי גב. לכל אחד יתאים סוג אחר של תיק, כשהראשון קל יותר לשליפה מהירה של המחשב, ואילו השני נוח יותר לנשיאה.

כשאתם ניגשים לבחור תיקים למחשב נייד, זכרו לוודא כי הם מיוצרים מחומרים איכותיים, כדי שלא ייקרעו או יישחקו אחרי זמן קצר. מומלץ לקנות תיק עם כמה שיותר תאים, כדי שתוכלו להכניס אליו עוד אביזרים למחשב הנייד. תיקים רבים כוללים גם ריפוד מיוחד ואף הגנה מפני הגשם – חפשו אותם, הם יהוו בהחלט קנייה משתלמת.

אין אביזרים למחשב הנייד שלא יועילו לכם

אביזרים נלווים, במיוחד כאלו שמיועדים עבור המחשב הנייד שלכם, תוכננו ויוצרו כדי לשפר את העבודה ולהשיג נוחות רבה יותר. אביזרים למחשב הנייד מבצעים את התפקיד הזה בדיוק וככל שיעבור הזמן, תגלו עד כמה אתם זקוקים להם. טרקלין חשמל מזמינה אתכם לבחון בעצמכם את המבחר ולהחליט למה אתם זקוקים כעת.
 
למידע משלים: מאמר בנושא החלפת מסך למחשב נייד.