טרקלין חשמל - לוגו

התאמת מוצרי חשמל לעיצוב המטבח

 
התאמת מוצרי חשמל לעיצוב המטבח מחייבת מחשבה ותכנון תחילה: על מנת לתכנן את מספרם ואת מיקומם של מוצרי חשמל נדרש תכנון של מיקום נקודות החשמל, ידיעת כמות העומס שניתן להעמיס על המערכת מבלי לקצר אותה, וכמובן- בחירה במכשירי חשמל איכותיים ובטיחותיים.
התאמת מוצרי חשמל לעיצוב המטבח
 
חלק הארי מהמכשירים במטבח הם בבחינת MUST: תנור, כיריים, קומקום, מדיח כלים ועוד. על מנת להפיק את המיטב מהמוצרים יש לתכנן באופן מושכל את מיקומם ואת עיצובם מאחר שהם - ודאי הגדולים והמרכזיים שבהם - מהווים חלק בלתי נפרד מעיצוב המטבח וסגנונו. אין כל ספק כי הדרישה העיקרית והיסודית ממכשירי חשמל היא התאמתם המלאה והמושלמת לתפקידם אבל גם החזות שלהם חשובה.
 

הגודל כן קובע

השוק מציע מגוון עשיר של מוצרי חשמל בגדלים ובצבעים שונים. על מנת ליצור חזות אסתטית והרמונית, צעירה ומודרנית, ניתן לשלב מוצרי חשמל בצבעים מתכתיים, כהים, המבטאים קו עיצובי מודרני ועדכני. אם אתם רוצים לשוות למטבח מראה כפרי - מוצרי חשמל בהירים עשויים להתאים לצביון ולנופך הכלליים. אבל עם כל חשיבותו של הצבע - מרכיב מהותי בבחירת מוצרי חשמל הוא הגודל שלהם. אם המטבח שלכם קטן, ודאי לא תוכלו להציב בו מקרר גדול.
 
ניצול מיטבי של המקום במטבח הוא שיקול חשוב ולא אחת מרכזי בבחירת מיקומם של מוצרים שונים. אין כל התניה באשר למיקום המקרר במטבח אבל ודאי שקולט האדים צריך להיות מעל הגז והכיריים. קיימים כיום גם פתרונות אחסון והסתרה של מוצרי חשמל שונים, כגון: הבלעת מדיח הכלים מאחורי דלת, משטחים ומגירות גדולות נשלפות שניתן להסתיר בהן מכשירי חשמל שונים כגון: טוסטר, מערבל מזון ועוד, הנשלפים רק לצורך השימוש בהן. בכך הם לא תופסים מקום על משטח העבודה.
 

מוצרי חשמל גלויים לעין

ניתן להעשיר ולהעצים את האפקט העיצובי של מוצרי חשמל על ידי הדבקת מדבקות ותמונות שונות. יש מוצרים שונים, כגון: מדיחי כלים, מעבד מזון ועוד שניתן להדביק עליהם תוספות שונת בצבע זהה לצבע הארונות במטבח. אם אתם מייעדים גם את חצר הבית וגינתו כמקום לאירוח, ייתכן כי תרצו להקצות חלק משטחם להתקנת גריל גז, מקרר נוסף ועוד. כאן לא קיימת מגבלת מקום ואין הכרח לבחור מכשירים בצבע מסוים על מנת לשמור על קו עיצובי.
 

המטבח הוא לא רק מקום להכנת אוכל

המרכיב החשוב ביותר בהתאמת מוצרי חשמל למטבח הוא גודלם ומיקומם. לצורך זה נדרשים תכנון ומידות מדויקות, לקיחה בחשבון של כיוון פתיחת הדלתות, בטיחות השימוש בהם וכמובן- בחירת צבעים לפי הטעם. מאחר שהמטבח משמש בבתים רבים גם פינת עבודה וגם פינת אירוח, נכון ואף מומלץ לבחור גופי תאורה דקורטיביים, כאשר חלקם מאפשרים יצירת פינה מוארת במיוחד לצורך עבודה.
 
בשורה התחתונה, אף שניתן לכם, כמובן, חופש בחירה מלא ומוחלט בבחירת כל הריהוט וכל החפצים והאביזרים הנלווים לבית בכלל ולמטבח בפרט, על מנת ליצור עיצוב אסתטי והרמוני רצוי בהחלט להתייעץ עם אנשי מקצוע.