טרקלין חשמל - לוגו

מזגן VRF - חיסכון בחשמל וטמפרטורה מדויקת

רוצים לקנות מזגן איכותי יעיל וחסכוני? להלן המדריך שיעזור לך לקחת את ההחלטה הטובה ביותר בישבילך
כשאנו מעוניינים לרכוש מזגן, עומדים בפנינו לא מעט שיקולים שעוסקים בנושא המחיר, כדאיות הרכישה לאורך זמן וכמובן איכות הקירור. מזגןVRF פועל בטכנולוגיה חדשנית המחליפה את כל מה שידענו על עולם המזגנים ומשדרג את איכות הקירור בצורה ניכרת. להלן כל המידע אודות מנגנון הפעולה של מזגנים ייחודיים אלה, עבור מי הם מתאימים ומהם יתרונותיהם הברורים שהופכים אותם למבוקשים.
 

VRF– טכנולוגיה חדשנית בעולם מיזוג האוויר

VRF(Variant Refrigerant Flow) היא שיטת קירור חדשה שמתאימה את עצמה באופן מושלם לצרכים השונים של מיזוג האוויר בבית. כל מזגןVRFכולל יחידת קירור בעלת מספר מאיידים המחוברים בו זמנית באופן שאינו טורי ליחידת העיבוי. מבנה ייחודי זה מאפשר למזגן לעבוד בצורה חכמה יותר ולשנות את התפוקה שלו בהתאם לדרישה. מזגנים רגילים אינם פועלים בשיטה זו, ולכן קיים הצורך הקבוע "לשחק" עם השלט לקביעת הטמפרטורה פעם אחר פעם, כך שגם כשהוא מכוון, למשל, ל-28 מעלות, אנו נחוש טמפרטורה שאינה משקפת את הערך שנקבע.
 

מזגן VRF – יתרונות המערכת

 
בבחירת מזגן אנו מעוניינים באיכות קירור שגם תשתלם כלכלית. להלן יתרונות מערכתVRFשעונה על כל הציפיות האלה ואף יותר מכך:
· פעולה שקטה ואלגנטית – מזגן VRF איכותי ידוע בפעולתו השקטה לאורך זמן מהסיבה הפשוטה שהוא בנוי ממספר יחידות ולא מאחת גדולה שנסגרת ונפתחת בקול חזק. מכיוון שמדובר בפעולה שקטה, ניתן להתקין את יחידת המנוע בכל מקום, מבלי להכעיס את השכנים.
·  יציבות טמפרטורה – השימוש במזגניVRFמציע הנאה מרובה מטמפרטורה יציבה כך שכל שיש לעשות הוא לקבוע אותה מראש מבלי לחוש תנודות או אי-נעימות כלשהי במהלך העבודה ביום או בלילה כמו בסוגי מזגנים אחרים. כבר לא תקומו מזיעים למרות שכיוונתם את הטמפרטורה על 25 מעלות!
·  חיסכון משמעותי בעלויות – ההשקעה במזגןVRF מצדיקה את עצמה בצורה מהירה ביותר. מנגנון פעולה ייחודי זה אינו מבזבז אנרגיה ולכן מורגשת הפחתה של עד 50% בעלויות הקירור (!!!) כך שניתן להפעילו יותר שעות במהלך היום ולא לוותר על הפעלתו בלילה. מקדמי ה-COP, המציינים את יעילות המזגן, של מזגניVRFהם מרשימים למדי ועשויים לעבור את ה-5.
·  יחידה חיצונית קטנה – מפאת היעילות הגבוהה של מזגןVRFהרי שאין צורך ביחידה חיצונית גדולה. מערכות אלו הן קטנות ממדים ולכן ניתן להתקין אותן עם חופש פעולה מלא בהשוואה למזגני האינוורטר בעלי היחידות הגדולות.
·  גמישות פונקציונאלית – ניתן לחבר ליחידה החיצונית את כל סוגי היחידות הפנימיות (רצפתי, עילי, תעלות מיזוג וכו').

בנוסף, מאחר שהמדחס אינו "חש" לחץ רב הנובע מצורכי תפוקה גבוהים מדי לאורך זמן, הרי שמערכות מיזוג מסוגVRFמאופיינות גם בהיעדר תקלות ואורך חיים ממושך בהשוואה למזגני אינוורטר רגילים. העבודה הרציפה אף מונעת בעיות חשמליות כמו גם בעיות מכניות הנובעות מהפסקת והתחלת פעילות המנוע והמדחס לסירוגין. בנוסף, לשיטת העבודה הרציפה יש חשיבות רבה בשמירה על תנאי לחות קבועים ברחבי הבית. כל יחידת אידוי מעבירה תפוקה שונה (אך רציפה) למעבה ונמנעת עליית הלחות.
 

מי יכול ליהנות מהפלא הטכנולוגי הזה?

 
מזגןVRFמתאים לדירות ולבתים פרטיים, אך גם לצרכי קירור מסיביים יותר כגון בתי מלון, מבני תעשייה ומבנים ציבוריים. כמובן שיכולת אפיון מדוייקת של צורכי המערכת, כמו גם התקנה מושכלת ומקצועית, הם דגשים חשובים ביותר בדרישות ההתקשרות עם החברה שתבחרו.

אז מעכשיו והלאה חוסכים בחשמל ובכל זאת נהנים מסביבה ממוזגת וקרירה גם בימים החמים והלחים ביותר של השנה!