טרקלין חשמל - לוגו

ההבדל בין קמין גז לקמין חשמלי

 
רוצים לקנות קמין חימום לבית? מתבלטים בין קמין גז לקמין חשמלי?
להלן מדריך שיעשה לכם סדר ויעזור לכם לעשות את הבחירה הנכונה בישבילכם
קמין בסלון
פתרונות חימום עשויים להישמע כבדיחה אפילו לנו עקב החורף הקצר השורר בארצנו החמה. אבל, החורפים הקרים שלנו , גם אם הם קצרם הם סיבה מספקת לצורך בפתרונות חימום יצירתיים ויעילים.
 אחד האתגרים היותר משמעותיים בתחום חימום הבית בחורף הוא אתגר החשמל אשר בא לידי ביטוי בפן הכלכלי וכמובן בפן הסביבתי. דווקא פתרונות כמו קמינים מביאים אלינו יתרון חדש של חסכון ושמירה על הסביבה. אז מה כדאי לבחור, האם בקמין החשמלי או בקמין הגז? מהו הפתרון הטוב ביותר מכל הבחינות עבור החימום הביתי וחימום חללים בכלל.
 

טכנולוגית הקמינים החשמלית - אפקט ועיצוב

 
העיצוב של הקמין החשמלי יהיה בדרך כלל בהשראת הקמינים הנוסטלגיים בסגנון קמין העץ יחד עם טכנולוגיה מתקדמת , פעולת חימום מהירה ואפשרויות הוויסות, מאפשרות התקדמות טכנולוגית ובחירת הספק חשמלי שתורם גם הוא בתחום עלות המוצר, עלות האחזקה החודשית, וכמובן, האפשרות לקבל תוצאה טובה במחיר חודשי נמוך, קרי חשבון החשמל.
עיצוב קמין זה הוא בין החביבים ביותר על האוכלוסייה הישראלית, כתוצאה מהחמימות המתקבלת עקב העיצוב הנוסטלגי ועקב היכולת לחוש עם אבל להיות בלי בכל הקשור לעשן הנפלט כתוצאה משריפת העצים, הריח שנודף בדרך כלל מקמין העץ וכמובן ההוצאות והסרבול שברכישת חומרי הבעירה.

 
קמין גז ויתרונותיו הכלכליים
 

קמין גז הוא אחד הקמינים המשתלמים ביותר כלכלית, גם בעת הרכישה וגם בעת השימוש. קמין הגז יגיע בכמה אפשרויות הספק בהתאם לצורכי הלקוח בין 6 קילו וואט ל 11 קילו וואט, כאשר מדובר על אנרגיה ירוקה וללא שימוש בחשמל, הטכנולוגיה מאפשרת שימוש באוויר הקיים, הזרמתו אל הבית ופליטתו אל מחוץ לבית ובטכנולוגיה ירוקה וחסכונית ברמה של 90% חסכון בהשוואה לקמין החשמלי. קמין הגז דורש התקנה של ארובות וחיפוי זכוכית וגם העיצוב שלו ניתן להדמיית בעירה מלאכותית אשר יוצרת אווירה חמימה ודרמתית בבית, בדומה לקמין החשמלי.
הקמין פולט את האוויר החוצה ומחמם אותו באמצעות טכנולוגית הבוכנות ובכך כמעט שאינו עושה שימוש בחשמל המלאכותי בו אנו עושים שימוש למרבית צרכיי הבית.
 
 

 לחובבי העיצוב הכפרי- אורבאני - קמין גז במראה יצוק

 
ניתן לקבל את שני סוגי הקמינים גם בעיצוב כפרי של תנור יצוק. חשוב מאוד לתת את הדעת על המוניטין של החברה ולוודא כי מדובר במוצר בעל תו תקן בטיחות לחימום בתים. מרבית הקמינים מחוסמים מאחרי זכוכית עמידה אשר פולטת חום אבל אינה מזיקה בעת מגע או קרבה אליה. בבואנו לבחור את הקמין הייעודי, חשוב מאוד שמעבר לעיצוב שלו נדאג לבדוק גם את החומרים מהם הוא מיוצר ואת אופי ההתקנה שלו.
 
 

 טכנולוגיה בטעם של פעם - הדרך שלכם לעיצוב בניחוח נוסטלגי

 
 
כיום, ניתן לקבל את הטכנולוגיה החדישה ביותר מבלי להתפשר על העיצוב. רבים סבורים כי טכנולוגיה וחדשנות, פירושה מראה קר ואורבאני. אולם, ניתן להתרשם ממוצרים רבים גם בתחום טכנולוגית החימום וההסקה ממראה דמוי אח , אותו אח נוסטלגי שניתן לראות בסרטים הישנים ובסיפורי אגדה.
 בעת בחירת הקמין חשוב מאוד לבדוק את הפרמטרים הבאים: בטיחות בבית, חסכון באנרגיה, חסכון בחשמל, וכמובן, יתרונות סביבתיים, כך תוכלו ליהנות מפתרונות חימום יעילים בחורף מבלי להזיק לבריאות ומבלי לפגוע בכיס.